Chroma és el concepte de la col·lecció 2016-2017 de Blim, una marca d'ulleres basada en la venta per canals online.

Chroma és el concepte de la col·lecció 2016-2017 de Blim, una marca d'ulleres basada en la venta per canals online.

Chroma és el concepte de la col·lecció 2016-2017 de Blim, una marca d'ulleres basada en la venta per canals online.

Chroma és el concepte de la col·lecció 2016-2017 de Blim, una marca d'ulleres basada en la venta per canals online.

Chroma és el concepte de la col·lecció 2016-2017 de Blim, una marca d'ulleres basada en la venta per canals online.

El model de negoci de Blim, s'estableix en base a la venta online dels seus productes. D'aquesta manera la comunicació digital és un dels seus principals canals de difusió i captació d'usuaris. Enmarcada en aquest context, la campanya fotogràfica s'articula al voltant de l'univers del color, la saturació i la lluminositat, com a discurs visual que posiciona a Blim com una marca jove, dinàmica i positiva.

El model de negoci de Blim, s'estableix en base a la venta online dels seus productes. D'aquesta manera la comunicació digital és un dels seus principals canals de difusió i captació d'usuaris. Enmarcada en aquest context, la campanya fotogràfica s'articula al voltant de l'univers del color, la saturació i la lluminositat, com a discurs visual que posiciona a Blim com una marca jove, dinàmica i positiva. 

El model de negoci de Blim, s'estableix en base a la venta online dels seus productes. D'aquesta manera la comunicació digital és un dels seus principals canals de difusió i captació d'usuaris. Enmarcada en aquest context, la campanya fotogràfica s'articula al voltant de l'univers del color, la saturació i la lluminositat, com a discurs visual que posiciona a Blim com una marca jove, dinàmica i positiva. 

El model de negoci de Blim, s'estableix en base a la venta online dels seus productes. D'aquesta manera la comunicació digital és un dels seus principals canals de difusió i captació d'usuaris. Enmarcada en aquest context, la campanya fotogràfica s'articula al voltant de l'univers del color, la saturació i la lluminositat, com a discurs visual que posiciona a Blim com una marca jove, dinàmica i positiva. 

El model de negoci de Blim, s'estableix en base a la venta online dels seus productes. D'aquesta manera la comunicació digital és un dels seus principals canals de difusió i captació d'usuaris. Enmarcada en aquest context, la campanya fotogràfica s'articula al voltant de l'univers del color, la saturació i la lluminositat, com a discurs visual que posiciona a Blim com una marca jove, dinàmica i positiva. 

Blim-01
Blim-05
Blim-02
Blim-03
Blim-04
Blim-06

Posa't en contacte