Una exposició per reivindicar la vessant més innovadora i modernista del compositor Enric Granados.
Una exposició per reivindicar la vessant més innovadora i modernista del compositor Enric Granados
Una exposició per reivindicar la vessant més innovadora i modernista del compositor Enric Granados
Una exposició per reivindicar la vessant més innovadora i modernista del compositor Enric Granados
Una exposició per reivindicar la vessant més innovadora i modernista del compositor Enric Granados
La mostra convida a entrar en un estudi d’artista, l’espai on objectes i idees es barregen en favor de la creació. El moment en què Granados arriba a París el 1887 és el punt de partida d’aquest viatge que s’estructura en set àmbits: París, Teatre, Dante, Liliana, Tartana, Gest i Goya. A través de partitures i documents originals del compositor com cartes, fotografies i esborranys, els visitants es poden submergir en l’ambient dels museus que Granados acostumava a visitar i els tallers d’artistes que li agradaven.
La mostra convida a entrar en un estudi d’artista, l’espai on objectes i idees es barregen en favor de la creació. El moment en què Granados arriba a París el 1887 és el punt de partida d’aquest viatge que s’estructura en set àmbits: París, Teatre, Dante, Liliana, Tartana, Gest i Goya. A través de partitures i documents originals del compositor com cartes, fotografies i esborranys, els visitants es poden submergir en l’ambient dels museus que Granados acostumava a visitar i els tallers d’artistes que li agradaven.
La mostra convida a entrar en un estudi d’artista, l’espai on objectes i idees es barregen en favor de la creació. El moment en què Granados arriba a París el 1887 és el punt de partida d’aquest viatge que s’estructura en set àmbits: París, Teatre, Dante, Liliana, Tartana, Gest i Goya. A través de partitures i documents originals del compositor com cartes, fotografies i esborranys, els visitants es poden submergir en l’ambient dels museus que Granados acostumava a visitar i els tallers d’artistes que li agradaven.
La mostra convida a entrar en un estudi d’artista, l’espai on objectes i idees es barregen en favor de la creació. El moment en què Granados arriba a París el 1887 és el punt de partida d’aquest viatge que s’estructura en set àmbits: París, Teatre, Dante, Liliana, Tartana, Gest i Goya. A través de partitures i documents originals del compositor com cartes, fotografies i esborranys, els visitants es poden submergir en l’ambient dels museus que Granados acostumava a visitar i els tallers d’artistes que li agradaven.
La mostra convida a entrar en un estudi d’artista, l’espai on objectes i idees es barregen en favor de la creació. El moment en què Granados arriba a París el 1887 és el punt de partida d’aquest viatge que s’estructura en set àmbits: París, Teatre, Dante, Liliana, Tartana, Gest i Goya. A través de partitures i documents originals del compositor com cartes, fotografies i esborranys, els visitants es poden submergir en l’ambient dels museus que Granados acostumava a visitar i els tallers d’artistes que li agradaven.
Disseny expositiu: CROQUIS | Fotografies: Sara Guasteví
Disseny expositiu: CROQUIS | Fotografies: Sara Guasteví
Disseny expositiu: CROQUIS | Fotografies: Sara Guasteví
Disseny expositiu: CROQUIS | Fotografies: Sara Guasteví
Disseny expositiu: CROQUIS | Fotografies: Sara Guasteví
Posa't en contacte
Contacte
Josep Torres, 26 B
08012 Barcelona (Espanya)
info@eumodc.cat
T +34 938 894 877
Newsletter