Vic Slow City es una campanya audiovisual de comunicació digital orientada a atraure el turisme a la ciutat de Vic.

L'Azure és un dels hotels de categoria "quatre estrelles superior" de la cadena hotelera H·Top Group.

L'Azure és un dels hotels de categoria "quatre estrelles superior" de la cadena hotelera H·Top Group.

L'Azure és un dels hotels de categoria "quatre estrelles superior" de la cadena hotelera H·Top Group.

L'Azure és un dels hotels de categoria "quatre estrelles superior" de la cadena hotelera H·Top Group.

Una ciutat a la mesura humana, feta per i per a persones, on el seu principal valor és el temps. Temps per gaudir, temps per observar, temps per compartir. Vic Slow City reivindica el carpe diem des de la serenitat i la tranquilitat. Un refugi per als sentits a tan sols a una hora de Barcelona.

L'Azure representa la punta de llança d'un projecte de reposicionament de marca, que aposta per la creació d'hotels de luxe en diferents punts emblemàtics del territori català. El repte es va centrar en generar una identitat verbal capaç de transmetre valors emocionals com la positivitat i la lluminositat, així com una morfologia que potenciés i amplifiqués l'elegància i la qualitat implícita en aquesta nova generació d'hotels.

L'Azure representa la punta de llança d'un projecte de reposicionament de marca, que aposta per la creació d'hotels de luxe en diferents punts emblemàtics del territori català. El repte es va centrar en generar una identitat verbal capaç de transmetre valors emocionals com la positivitat i la lluminositat, així com una morfologia que potenciés i amplifiqués l'elegància i la qualitat implícita en aquesta nova generació d'hotels.

L'Azure representa la punta de llança d'un projecte de reposicionament de marca, que aposta per la creació d'hotels de luxe en diferents punts emblemàtics del territori català. El repte es va centrar en generar una identitat verbal capaç de transmetre valors emocionals com la positivitat i la lluminositat, així com una morfologia que potenciés i amplifiqués l'elegància i la qualitat implícita en aquesta nova generació d'hotels.

L'Azure representa la punta de llança d'un projecte de reposicionament de marca, que aposta per la creació d'hotels de luxe en diferents punts emblemàtics del territori català. El repte es va centrar en generar una identitat verbal capaç de transmetre valors emocionals com la positivitat i la lluminositat, així com una morfologia que potenciés i amplifiqués l'elegància i la qualitat implícita en aquesta nova generació d'hotels.

SC6
SC3
SC2
SC5
SC4
SC1

Posa't en contacte